Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/kajakfisker.dk/public_html/phpBB3_Forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
KAJAKFISKER.dk • Vis emne - Angreb.......

Angreb.......

KAJAKFISKER.dk - Forumet - Galleriet - IT - Foto - Løst & Fast

Angreb.......

Indlægaf Administrator skrevet 23. nov 2008, 19:07

Hej!

Der er for nylig oprettet en bruger som kaldte sig IanIan, der på kort tid oprettede tretten nye indlæg. Brugeren, hans e-mail og IP adresse er nu låst. De tretten indlæg er flyttet over i en kategori som kun kan ses af mig som administrator, og vil senere blive slettet.

Det er højst tænkeligt en robot som tilfældigvis har haft held til at oprette sig, og jeg vil undersøge det danske PHP forum for eventuelle foranstaltninger.

Jeg besøger jævnligt forumet, men hvis der går for langt tid inden jeg får taget action, må i meget gerne skrive en mail. Adressen er her: http://kajakfisker.dk/ProfilogInfo/Kontakt.html.
Med venlig hilsen

Bjarne Poulsen
Administrator
Brugeravatar
Administrator
Administrator

Tilbage til Diverse