Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/kajakfisker.dk/public_html/phpBB3_Forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/kajakfisker.dk/public_html/phpBB3_Forum/includes/bbcode.php on line 472
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
KAJAKFISKER.dk • Vis emne - upload af billeder.

upload af billeder.

KAJAKFISKER.dk - Forumet - Galleriet - IT - Foto - Løst & Fast

upload af billeder.

Indlægaf frank hansen skrevet 29. apr 2008, 19:02

Hej.
Jeg oplever lidt problemer med at få lidt billeder fra sverige vist i galleriet :( Er der en venlig og pedagogisk ekspert der kan hjælpe mig ?
Mvh. Franke :oops:
frank hansen

Geografisk sted: Frederiksberg c

Re: upload af billeder.

Indlægaf Bjarne Poulsen skrevet 29. apr 2008, 23:26

frank hansen skrev:Hej.
Jeg oplever lidt problemer med at få lidt billeder fra sverige vist i galleriet :( Er der en venlig og pedagogisk ekspert der kan hjælpe mig ?

Hej Frank!

Der er vist kun ét billed fra Sverige - det fra Västervik. Hvordan problemer - det burde være bare at klikke på billedet. Er det det eneste billed du har problemer med, oder was?
Med venlig hilsen

Bjarne Poulsen
Brugeravatar
Bjarne Poulsen

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Bjarne Poulsen skrevet 29. apr 2008, 23:54

frank hansen skrev:Hej.

Hej Frank!

Argh, jeg var vist lige lovlig hurtig til at svare.

Undskyld, jeg var kommet til at inaktivere dig sammen med en flok spammere. Du er nu aktiveret, så prøv venligst igen. Beklager :oops:.
Med venlig hilsen

Bjarne Poulsen
Brugeravatar
Bjarne Poulsen

Indlægaf frank hansen skrevet 30. apr 2008, 10:50

Hej Bjarne.
Det kan også være mig der vrøvler, computersprog er ikke min stærke side og af samme årsag er jeg mac bruger.
Det jeg ville var at ligge et par billeder ind på siden fra en kajaktur jeg var på sidste "sommer"

Mvh. Frank :D
frank hansen

Geografisk sted: Frederiksberg c

Indlægaf Bjarne Poulsen skrevet 7. maj 2008, 20:59

frank hansen skrev:Hej Bjarne.
Det kan også være mig der vrøvler, computersprog er ikke min stærke side og af samme årsag er jeg mac bruger.
Det jeg ville var at ligge et par billeder ind på siden fra en kajaktur jeg var på sidste "sommer"

Mvh. Frank :D

Hej Frank!

Jow, det forstod jeg anden gang jeg læste dit indlæg. Du var blandt en flok spam-brugere, som jeg kom til at inaktivere i ét hug. Du er nu aktiveret, så prøv venligst igen.
Med venlig hilsen

Bjarne Poulsen
Brugeravatar
Bjarne Poulsen

Tilbage til Diverse