Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/kajakfisker.dk/public_html/phpBB3_Forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
KAJAKFISKER.dk • Vis emne - Justeringer af funktionaliteter

Justeringer af funktionaliteter

KAJAKFISKER.dk - Forumet - Galleriet - IT - Foto - Løst & Fast

Justeringer af funktionaliteter

Indlægaf Administrator skrevet 30. dec 2007, 14:07

Hej!

Undervejs i udviklingen af dette forum er der forskellige funktionaliteter som skal justeres. For at jeg selv kan holde rede på listen over justeringer, har jeg skabt dette indlæg som en slags "opgaveliste" for mig som Administrator. Listen er heldigvis ikke så lang, og vigtigheden for hver funktionalitet er heller ikke så høj. Efterhånden som opgaverne bliver løst vil de blive slettet.

Forslag til ændringer af funktionaliteterne vil også komme med på nedenstående liste. Skab blot et nyt emne i en ny tråd, eller send en Privat Besked (PB) til mig.

Vedhæftede billeder som miniaturer
- Bliver åbnet i samme vindue.
- Ønskes åbnet i et nyt vindue.

Åbning af links generelt
- Links bliver åbnet i samme vindue.
- Skal åbnes i nyt vindue.

Ny brugers forespørgsel om optagelse i anden gruppe end "Tilmeldte brugere"
- Når en ny bruger tilmelder sig, skal vedkommende samtidig kunne anmode om optagelse i gruppen Samarbejdspartnere.
- Dette sker nu "manuelt" ved at brugeren går i Bruger kontrolpanel, i fanen Brugergruppe.
Med venlig hilsen

Bjarne Poulsen
Administrator
Brugeravatar
Administrator
Administrator

Tilbage til Diverse