Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/kajakfisker.dk/public_html/phpBB3_Forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
KAJAKFISKER.dk • Vis emne - Kaste instruktion med multihjul

Kaste instruktion med multihjul

Fisketure - Isætningssteder - Spots - Ekspeditioner - Arrangementer

Kaste instruktion med multihjul

Indlægaf Dennis Olsen skrevet 30. mar 2009, 10:32

Hej Kajaktosser !

Albertslund SportsfiskerKlub(ASK) har i samarbejde med Fiskeland i Rødovre
lokket Søren Laumann, der er salgschef fra Pure Fishing (ABU) ud, for at
vise og instruerer i kasteteknik med multihjul.

Har du problemer med at instille eller med at kaste med dit hjul.
Vil Søren gennemgå det teoretiske inden vi går ud og "Kaster løs"

Har du ikke et multihjul vil Søren have nogle demohjul med til udlån.

ARRANGEMENTET ER GRATIS og finder sted ONSDAG D. 29 APRIL FRA KL. 1900
Ved ASK klubhus på GL. LANDEVEJ 48, 2620 ALBERTSLUND

ASK gir kaffen og øl/vand kan købes til rimelige penge.

Tilmelding er ikke nødvendig, alle er velkomne.

Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på
dennis@fiskenask.dk
Venlig fiske-hilsen

Dennis Olsen
Formand
Albertslund SportsfikerKlub
http://WWW.FISKENASK.DK

Det er værd at huske at det ikke er kajakken der skaber fiskeren, Det gælder bare om at komme ud og fiske!!
KNÆK OG BRÆK !
Dennis Olsen

Geografisk sted: Albertslund

Re: Kaste instruktion med multihjul

Indlægaf Bjarne Poulsen skrevet 17. apr 2009, 23:56

Hej Dennis!

Jamen forbedring af kasteteknik skal man aldrig sige nej til. Men jeg ved ikke om jeg er hjemme på det tidspunkt, så jeg kan ikke 100% bekræfte at jeg kommer.

Men initiativet er fint, så jeg håber at der kommer så mange, at i er nødt til at lave et arrangement mere :-).
Med venlig hilsen

Bjarne Poulsen
Brugeravatar
Bjarne Poulsen

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Ture & Arrangementer