Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/kajakfisker.dk/public_html/phpBB3_Forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
KAJAKFISKER.dk • Vis emne - Årets sidste tur... 2008

Årets sidste tur... 2008

Fisketure - Isætningssteder - Spots - Ekspeditioner - Arrangementer

Årets sidste tur... 2008

Indlægaf Dennis Olsen skrevet 10. jan 2009, 14:07

Hej venner !

Ja, da den gladejuletid jo var overstået og med det gode vejr vi havde gav det plads til en fisketur.

Jeg blev søndag d. 28 kontaktet af Bjarne som spurgte om kajakken var lagt i vinterhi eller om den kan sejle i koldt vand...

Det mente jeg godt den kan, hvis vejret er godt som det jo er.. koldt men godt, så jeg hev fat i min makker Rasmus og vi blev enige om tirsdag d 30 kl 8 i helsingør, efter lidt flade og torsk.

vi havde en rigtig god tur selvom der var lidt mere vind og strøm end forventet, det skal også siges at de første 30 min var meget meget kolde, indtil man fik varmen af at padle.

Turen gav lidt blandet fladfisk, som vi fik jaget i "Weber`en" til aftensmad MUMS !

Godt nytår !
Vedhæftede filer
Italien 165-2.jpg
Italien 166-2.jpg
Venlig fiske-hilsen

Dennis Olsen
Formand
Albertslund SportsfikerKlub
http://WWW.FISKENASK.DK

Det er værd at huske at det ikke er kajakken der skaber fiskeren, Det gælder bare om at komme ud og fiske!!
KNÆK OG BRÆK !
Dennis Olsen

Geografisk sted: Albertslund

Tilbage til Ture & Arrangementer