Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/kajakfisker.dk/public_html/phpBB3_Forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/kajakfisker.dk/public_html/phpBB3_Forum/includes/bbcode.php on line 472
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
KAJAKFISKER.dk • Vis emne - Forårstræf Kr. Himmelfart Helsingør

Forårstræf Kr. Himmelfart Helsingør

Fisketure - Isætningssteder - Spots - Ekspeditioner - Arrangementer

Re: Forårstræf Kr. Himmelfart Helsingør

Indlægaf Dennis Olsen skrevet 30. apr 2008, 13:13

Det vil passe mig fint.

så kan det være jeg også har mulighed for at stå op kl 4 ;)

Jeg skal bare vide hvilken dag, så er jeg stadig klar :!:
Venlig fiske-hilsen

Dennis Olsen
Formand
Albertslund SportsfikerKlub
http://WWW.FISKENASK.DK

Det er værd at huske at det ikke er kajakken der skaber fiskeren, Det gælder bare om at komme ud og fiske!!
KNÆK OG BRÆK !
Dennis Olsen

Geografisk sted: Albertslund

Indlægaf Bjarne Poulsen skrevet 30. apr 2008, 13:52

Dennis Olsen skrev:Det vil passe mig fint.

så kan det være jeg også har mulighed for at stå op kl 4 ;)

Jeg skal bare vide hvilken dag, så er jeg stadig klar :!:

Hej Dennis!

Jeg har lige talt med Frank. Vi blev enige om at køre samme program, bare om lørdagen. 05:45 fra Strandalleen, og så eller bare der u a.

Kan du ikke lige PB eller sms'e mig dit mobil nummer? Mit er 22270237.
Med venlig hilsen

Bjarne Poulsen
Brugeravatar
Bjarne Poulsen

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Dennis Olsen skrevet 2. maj 2008, 19:26

Hej Bjarne !

Fik du min sms :?:

Ellers har du mit nr. her 2032 3337

Ser meget frem til imorgen, vejret lover godt og det lugter af fisk :!:
Venlig fiske-hilsen

Dennis Olsen
Formand
Albertslund SportsfikerKlub
http://WWW.FISKENASK.DK

Det er værd at huske at det ikke er kajakken der skaber fiskeren, Det gælder bare om at komme ud og fiske!!
KNÆK OG BRÆK !
Dennis Olsen

Geografisk sted: Albertslund

Indlægaf smukfyre85 skrevet 17. dec 2008, 00:42

Hvis jeg kunne mødes med ham i den weekend, så han kan tage sig af sin syge kone, som jeg har sagt ja til, og da der ikke er med kajak Nå, men næste gang, skal du sørge for at fange en til mig.
smukfyre85

Foregående

Tilbage til Ture & Arrangementer